بهره مندی حدود ۵۰هزار خانوار از گاز طبیعی در استان اصفهان طی سال گذشته

لینک کوتاه

در سال گذشته بیش از49هزار و 522 خانوار در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که از این تعداد 43هزار و 353خانوار شهری و 6هزار و 169 خانوار روستایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر، سرپرست این شرکت، گفت: درحال حاضر ۲میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۸۶خانوار شهری و روستایی در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی استفاده می کنند.

عسکری، افزود: استان اصفهان پس از تهران بالاترین سطح توزیع و مصرف گاز در سطح کشور را دارد و تاکنون هر ۱۱۲ شهر آن و تعداد ۱۰۶۷ روستای مشمول طرح گاز رسانی از این نعمت بهره مند شده اند.

وی، با اشاره به عملکرد گازرسانی در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۳۷۵کیلومتر شبکه گاز اعم از؛ ۲۸۷کیلومتر شبکه پلی اتیلن و ۸۸کیلومتر شبکه فولادی و بیش از ۱۳ هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب گردیده است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: تعهدات شرکت در گازرسانی روستایی تحقق یافته و به زودی شاهد بهره مندی تعداد قابل توجهی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *