ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

لینک کوتاه

ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ تا روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد،سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) از طریق برگزاری یک آزمون ورودی، دانش آموزان پرتلاش و دارای بهره هوشی بالا را با هدف شکوفا کردن استعدادهای آن ها جذب می نماید. بنابراین علاقه مندان به تحصیل در این مدارس باید در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اقدام کنند.

فرآیند نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان در هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی انجام می گیرد. بنابراین دانش آموزان پایه های مذکور می بایست با مراجعه به سامانه مربوطه و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از شرایط تعیین شده اطلاع یافته و سپس اقدامات لازم برای نام نویسی خود را به انجام برسانند. فراموش نکنید که داشتن رمز همگام لازمه نام نویسی در سایت مربوطه می باشد.

آزمون ورودی دانش‌آموزان پایه هفتم راس ساعت ۹صبح پنجشنبه ۲۶خرداد ۱۴۰۱ و آزمون ورودی دانش‌آموزان پایه دهم ساعت ۹صبح روز جمعه ۲۷خرداد ۱۴۰۱ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *