ضرورت تبدیل سامانه ۱۳۷ شهرداری به یک مرکز واکنش سریع در راستای رفع معضلات شهری
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: سامانه ۱۳۷ و شهربین شهرداری یزد باید تبدیل به یک مرکز واکنش سریع برای رفع چالش های موجود در شهر یزد در مدت زمان کوتاه شود.
به گزارش طلوع یزد، نیکونژاد اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ یکی از رویکردهای جدید در استفاده از فناوریهای نوین در حوزه مدیریت شهری است که دارای مزایای فراوانی از جمله ایجاد مرکز هدایت و کنترل ساماندهی فوریت های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم، مداخله بهنگام شهرداری ها و در نهایت برقراری و ایجاد پل ارتباطی مستقیم بین شهرداری و شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان است.
وی در خصوص تبدیل سامانه ۱۳۷ به مرکز واکنش سریع گفت: مرکز واکنش سریع به این معنی است که وقتی شهروند از طریق سامانه ۱۳۷، معضل، مشکلات محله ای،منطقه ای یا شهری از قبیل ایجاد چاله، نامناسب بودن آسفالت ، افتادن یا شکستگی درخت و… را گزارش میدهد، ظرف یک مدت زمان مشخص و کوتاه ، رفع خطر شود و نتیجه از سوی اپراتور سامانه ۱۳۷ به شهروند اطلاع داده شود.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها همچنین کمیسیون نظارت و حقوقی شورا پیگیر تبدیل این سامانه به مرکز واکنش سریع هستند تا عملکرد این سامانه، مطلوب و مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.