معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان يزد:

طرح ملی قرار دوازدهم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد برگزار میگردد

لینک کوتاه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان يزد از اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان يزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد،حجت الاسلام مجید کرمی گفت : طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.
وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نسبت به راه اندازی پویشی به نام؛ قرار دوازدهم؛ به نام و یاد آقا امام زمان (عج) جهت دستگیری از افراد کم برخوردار با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم ، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان گفت : این طرح از دوازدهم فروردین ماه سال جاری در آستان مقدس امامزادگان آغاز و در طول سال هم در روز دوازدهم هر ماه معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج) اجرا می‌گردد.
حجت الاسلام کرمی از اینکه تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه و همچنین کمک‌های خیرین استان یزد می‌باشد اظهار داشت : خیرین و نیکوکاران خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحت عنوان مهدی یاوران به بقاع متبرکه سراسر استان تحویل نمایند تا در قالب این طرح و به نام حضرت مهدی ارواحنا له الفدا به دست نیازمندان برسد.
وی در ادامه افزود:اولین برنامه اجرای این طرح 350 بسته معیشتی ، 11 سری کمک جهیزیه و طبخ بیش از 500 پرس غذای گرم ، حضور پزشک عمومی و همچنین اعزام یک خانواده زایر اولی به مشهد مقدس تماماً به ارزش دو میلیارد ریال در بقاع متبرکه استان بوده و بین نیازمندان توزیع می گردد.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان در پایان بیان کرد : با توجه به اینکه مبنای طرح ، مشارکتی و براساس فعالیت مهدی یاوران میباشد ، امامزادگان سطح یک با فراخوان و دعوت از 110 مهدی یاور و بقاع متبرکه سطح 2 با دعوت از 70 مهدی یاور اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *