مدیرکل میراث فرهنگی یزد:

حفظ شئونات اسلامی در اماکن میراثی و گردشگری ضروری است

لینک کوتاه

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، رعایت شئونات اسلامی در اماکن میراث فرهنگی و گردشگری و اقامتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اين امر به خصوص درباره مساجد،امامزاده ها وسایر اماکن مقدس تاریخی از اهميت ويژه اي برخوردار است.

به‌گزارش طلوع یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزداحمد آخوندی خطاب به مدیران ادارات میراث فرهنگی شهرستانها، معاونان اداره کل، مدیران پایگاه‌ها و مدیران موزه‌ها و همچنین مدیران تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی اظهار کرد: لازم است ضمن رعایت مردم دارى وجلب رضایت آنان و ارائه بهترین نوع خدمات، در عین حال نظارت ومدیریت درست بر حفظ شئونات دینی،حجاب،پوشش درست ،وجلوگیرى ازهرنوع حرمت شکنى و سهل انگارى درحضورمردم در اماکن میراثی، تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی را مورد توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید چهره بومی و اصیل یزد با حفظ پیوست‌های فرهنگی به گردشگران نشان داده شود، تصریح کرد: ما باید بتوانیم از فرصت نوروز استفاده برده و فرهنگ اصیل دارالعباده یزد را به نمایش بگذاریم.
آخوندی با تاکید بر اینکه همه مراجعه کنندگان باید و مکلف به اجراى قواعد و مقررات حضور در اماکن میراثى هستند، گفت: این امر به خصوص درباره مساجد،امامزاده ها وسایر اماکن مقدس تاریخی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این مسئول خاطرنشان کرد: رسیدگی و توجه به این مسئله در اولویت ما قرار دارد و به طور ویژه آن را رصد و پایش می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *