معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد خبر داد:

بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند یزدی از طرح «مدارس همدل»

لینک کوتاه

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح «مدارس همدل» بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش طلوع یزد،حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش بابیان اهمیت مشارکت و هم‌افزایی با سازمان‌ها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح “مدارس همدل” بهره‌مند می شوند.

وی افزود: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و اجرا شد و از دستاوردهای این طرح، ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان تحت حمایت در این مدارس در طی سال تحصیلی گذشته بود که نتیجه همراهی و همدلی مدیران نیکوکار مدارس بود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از مدیران مجری طرح مدارس همدل تصریح کرد: تمامی مدارس هیأت امنایی و غیردولتی می‌توانند در پویش مدارس همدل باهدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 60 مدرسه در اجرای طرح مدارس همدل و ارائه خدمات رایگان به بیش از 150نفر از  دانش آموزان مستعد تحت حمایت با این نهاد مشارکت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *