آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا

لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش طلوع یزد،حمیدرضا معتمدزاده با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه فرهنگ و هنر فردا برای رشته های هنری؛سینما-کارگردانی، بازیگری، عکاسی خبری، موسیقی-آهنگسازی ایرانی، گریم-چهره پردازی، معماری-طراحی محیط داخلی است.
وی افزود: روابط عمومی، مدیریت گردشگری، مدیریت امور فرهنگی و مربی هنرکودک نیز رشته های فرهنگی این دانشگاه درمقطع کارشناسی ناپیوسته اعلام گردید.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا همچنین از شرایط و تسهیلات ویژه این دانشگاه خبر داد و گفت: خوابگاه خودگردان، تقسیط شهریه، برگزاری کلاس‌ها در بعدازظهرها ویژه شاغلین و تدریس مدرسان خبره از شرایط ویژه دانشگاه است و نیز تاکید نمود که مدرک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه می باشد.
معتمدزاده درپایان گفت: علاقه مندان جهت مشاوره و ثبت نام تلفنی می توانند با شماره های 09135201412 و 36212016 تماس حاصل نموده ویا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org
و وبسایت دانشگاه به نشانی www.acuyazd.ir مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *