استقبال چشمگیر مسئولان استان و مردم ازغرفه دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد

لینک کوتاه

داوودی از حضور فعال دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد یزد در چهارمین نمایشگاه مادر ، نوزاد ، کودک و نوجوان استان یزد طی 3 روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، دکتر ابوالفضل داوودی رییس دانشکده مهارت و کارآفرین دانشگاه آزاد یزد از حضورفعال دانشکده مهارت و کارآفرین در نخستبن نمایشگاه مادر کودک نوجوان استان یزد در محل نمایشگاههای بین المللی یزد و دستاوردها و تحولات این دانشکده در مسیر یابی تحصیلی و شغلی و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموزان ایجاد شد.
داوودی در حاشیه حضور دانشکده مهارت و کارآفرنی واحد یزد در این نمایشگاه از راه اندازی و طراحی سامانه جدید دانشکده در بحث هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان و در راستای استعداد یابی و نیازسنجی بصورت رایگان برای شناسایی استعداد افراد خبرداد.
استاد تمام و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یزد بیان کرد با توجه به حضور اعضای هیأت علمی پرتلاش، کارآفرینان و متخصصان در این دانشکده، زمینه بسیار مطلوبی برای ارتباط با صنعت دارد و در این راستا، اقدامات مناسبی در این مدت انجام شده است.و موفقیت های خوبی نظیر برگزاری استارتاپ های موفق کسب و کار و حضور فعال در نمایشگاه های استان تاکنون حاصل شده است.
داوودی تصریح کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی باید در راستای مهارت‌آموزی و نیاز سنجی اقشار جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه گام جدی در این عرصه بردارد.
دکتر محمدرضا احمدزاده مدیر برگزاری غرفه دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد هم در حاشیه حضور خود در نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی، سرگرمی و چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد اظهار کرد، یکی از ارکان زیرمجموعه دانشکده‌های مهارتی، مدارس عالی مهارتی است که مجری انواع آموزش‌های مهارتی کوتاه‌مدت برای مشاغل مختلف دانشکده مهارت کارآفرینی دانشگاه آزاد یزد است که افراد مختلف می‌توانند پس از گذراندن این دوره‌های تخصصی با مدرکی که دریافت می‌کنند متناسب با نیاز بازار کسب و کار جامعه در همان زمینه مشغول به کار شوند.
وی تبیین کرد ضروری است مدارس عالی مهارتی دانشکده مهارت و کارآفرینی در جهت عملیاتی‌کردن مرکز TMC و ارائه مشاوره شغلی و تحصیلی برای عموم برای برنامه ریزی مدون ، جزءاهداف جدی دانشکده مهارت و کارآفرینی در این راستا قرار گیرد.
شایان ذکر است نمایشگاه یاد شده از ۲۴ تا ۲۷ خرداد ماه، برای بازدید عموم دایر شده بود که استقال چشمگیری هم در این راستا از غرفه دانشگاه آزاد توسط مسئولان استانی و دانشگاهی و مردم صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *