مهلت ثبت نام طلاب وظیفه در آموزش و پرورش تمدید شد

لینک کوتاه

با توجه به استقبال گسترده طلاب و فضلای علاقه‌مند به گذراندن دوره خدمت سربازی در آموزش و پرورش، مهلت ثبت نام داوطلبان تا ۲۵ خردادماه تمدید شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری ها، محمد نادی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع ستاد همکاریها امروز دوشنبه در گفت وگویی با اصحاب رسانه، اظهارکرد: با توجه به سامانه ای شدن ثبت نام امریه طلاب، همچنین لزوم تسریع در ارائه جواز تلبس از سوی مراکز مدیریت استان ها و مقارن شدن ایام ثبت نام با تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد، این فراخوان تا ۱۰ روز دیگر تمدید شد.
وی افزود: این فراخوان با هماهنگی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش و مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، فرآیند ثبت نام پذیرش امریه طلاب معلم وظیفه صورت گرفته است.
نادی بیان کرد: طبق صورتجلسه نشست مشترک معاون ستاد همکاریها و مدیر تسهیلات مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه،  ثبت نام طلاب داوطلب و متقاضی سپری کردن دوران ضرورت خدمت سربازی در آموزش و پرورش از ۱۱ لغایت ۲۵ خرداد با مراجعه به پنل شخصی در سامانه پیشخوان حوزه‌های علمیه http://login.ismc.ir/ انجام خواهد شد.
معاون اداری مالی و مدیریت منابع ستاد همکاریها خاطرنشان کرد: از جمله شرایط جدید امسال، گذراندن دوره مهارت آموزی ۵۴ساعته به همت مرکز آموزش های مهارتی و کاربردی حوزه علمیه و همچنین دوره آموزش نظامی در ابتدای خدمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *