همزمان با مردمی سازی قیمت ها:
رصد مستمر بازار یزد با سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی
شناسه خبر: 3938
زمان انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۹:۰۳
نویسنده: مریم هدایتی
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: نظارت بر بازار استان یزد با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است.
به گزارش طلوع یزد، دکترعلمداریزدی با بیان اینکه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی اخیرا به سامانه ملی متصل شده است افزود: این سامانه اکنون به صورت همزمان میتواند 5 تماس گیرنده شماره ۱۲۴ را به کاربران صمت متصل کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: هم اکنون روزانه حدود ۴۰۰ تماس تلفنی با این سامانه برقرار میشود.
دکتر علمدار یزدی افزود: در روش جدید تماس گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خود آگاه میشود.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد گفت: بازرسان صمت با حضور در بازار ظرف یک ساعت به شکایات مردمی رسیدگی میکنند.
https://www.tolooeyazd.ir/?p=3938