انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل آموزش و پرورش و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد

لینک کوتاه
آموزش و پرورش

تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل آموزش و پرورش و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد منعقد شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ به منظور توسعه آموزش های مهارتی در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و تکنسین متناسب با بازار کار و با عنایت به آیین نامه همکاری وزارتخانه‌ها سازمان ها و مراکز تولیدی خدماتی و آموزشی در اجرای نظام آموزش متوسطه و نیز اساسنامه مدارس مراکز آموزشی و پرورشی وابسته به دستگاه‌های دولتی و سایر نهادهای عمومی و بر اساس درخواست شرکت یزد لوله در خصوص تاسیس هنرستان و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده که بین آموزش و پرورش و سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان یزد این تفاهم نامه منعقد گردید.
همکاری در تربیت نیروی انسانی ماهر و تکنسین مورد نیاز حال و آینده، همکاری در نیازسنجی و تدوین استانداردهای مورد نیاز رشته های مورد نیاز بازار کار، همکاری در توسعه مفاهیمی چون کارآفرینی خود اشتغالی و اشتغال مولد ،همکاری در جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های کاربردی و مهارتی و همکاری در جهت به کارگیری فارغ التحصیلان مایل به استخدام در شرکت یزد لوله از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه می باشد.
گفتنی است هدف از این تفاهم نامه بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی طرفین و همکاری های آموزشی تحقیقاتی در راستای توسعه آموزش های مهارتی است که در ۸ ماده 26 بند و به مدت چهار سال تحصیلی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *