مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد:

تجمیع سامانه‌های ارتباط مردمی با شهرداری کیفیت ارائه خدمات را افزایش می‌دهد

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد تجمیع سامانه‌های ارتباط مردم با شهرداری یزد را زمینه ساز افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان دانست.
حامد سلطانی در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به طرح راه‌اندازی سامانه جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله پسماند،‌ حیوانات ولگرد،‌ مشکلات شهری و حوزه‌های مختلف دیگر را پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه تماس‌های شهروندان با این سامانه به تمامی بخش‌های شهرداری مرتبط می‌شود، گفت: در صورتی که تجمیع در راه‌های ارتباطی شهرداری و مردم انجام شود،‌ امکان ارائه خدمات بسیار بهتر و بیشتری به شهروندان فراهم می‌شود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از بخش‌های شهرداری به ویژه قسمت‌های خدمات‌رسان سامانه‌های ارتباطی جداگانه‌ای دارند اما این سامانه‌ها می‌توانند به صورت تجمیعی در ۱۳۷ به شهروندان ارائه خدمات داشته باشند.
سلطانی با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر یزد از مرکز ۱۳۷ شهرداری افزود: در حال حاضر با توجه به سابقه فعالیت ۱۳۷ در شهرداری یزد، اپراتورهای این سامانه تخصص بسیار بالایی در پاسخگویی به شهروندان،‌ راهنمایی به آنها و همچنین ارجاع درخواست‌ها به بخش مربوطه دارند که می‌تواند زمینه ایجاد رضایت شهروندان را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *