این محصولات بعد از ماه رمضان گران می‌شوند

لینک کوتاه

به دلیل گران شدن مواد اولیه داخلی و خارجی و همچنین افزایش دستمزد کارگران در چند ماه گذشته، تصمیم گرفته شد بعد از ماه رمضان قیمت شوینده‌ها را افزایش دهیم تا برای تولید کننده‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بختیار علم بیگی در گفتگو با برنامه روی خط بازار رادیو اقتصاد گفت: به دلیل گران شدن مواد اولیه داخلی و خارجی و همچنین افزایش دستمزد کارگران در چند ماه گذشته، تصمیم گرفته شد بعد از ماه رمضان قیمت شوینده‌ها را افزایش دهیم تا برای تولید کننده‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی درباره راهکار کنترل قیمت‌های مواد شوینده و بهداشتی گفت: دولت باید فکری در این مورد بکند. حداقل پتروشیمی‌هایی که در داخل تولید مواد اولیه دارند و سود آن‌ها هم کم نیست، می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. در واقع می‌توان از سود آن‌ها کم کرد؛ چرا بعضی از پتروشیمی‌ها باید اعلام کنند که تا ۱۵۰ درصد سود داشته‌اند؟

او در ادامه افزود: همکاران ما فعلا تحمل می‌کنند تا بعد از ماه مبارک رمضان افزایش قیمت‌های مواد شوینده را اعمال کنند. تمام کشورهای اسلامی در این ماه حتی سعی می‌کنند تخفیف هم بدهند، به همین دلیل ما هم قیمت‌ها را فعلا تا پایان این ماه مبارک حفظ کرده‌ایم.

علم‌بیگی درباره میزان افزایش قیمت گفت: تعیین درصد افزایش نرخ بستگی به عوامل متعدد دارد و هم اکنون نمی‌توان به صورت دقیق آن را مشخص کرد.

رییس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده با بیان اینکه برای افزایش کیفیت، باید محصولات جدید تولید شود، افزود: سازمان استاندارد، سازمان حمایت، سازمان غذا و دارو و کارشناسان در انجمن، برکیفیت محصولات شوینده نظارت دارند.

لینک منابع استفاده شده:

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *