رتبه نخست کشوری مخابرات منطقه یزد در سرعت پاسخگویی به شکایات مردمی
مخابرات منطقه یزد در شاخص میانگین مدت زمان پاسخگویی به درخواست و شکایت های مردمی رتبه نخست را در بین مناطق مخابراتی کشور کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور،رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته ، 7100 فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد 44 شکایت مربوط به استان یزد می باشد.
شایان ذکر است شاخص تعیین شده در این ارزیابی 1/28روز تعیین شده است که اداره بازرسی مخابرات منطقه یزد به طور میانگین 0/22از روز به در خواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد.
گفتنی است قطع ارتباط، ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت، عدم تامین کابل و تجهیزات سرقت شده جز بیشترین موارد مطرح شده شکایتی می باشد.
مشترکان مخابرات منطقه یزد می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را با تماس با شماره 2021 یا ثبت شکایت در سامانه bazresi.tci.ir اطلاع دهند تا به آنها در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.