آغاز ثبت‌نام طرح پیش فروش ۷ محصول ایران‌خودرو | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

لینک کوتاه

ایران خودرو در ادامه برنامه‌های فروش خود از امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز طرح پیش فروش هفت محصول خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبریطلوع یزد به نقل از همشهری، در این مرحله خودروهای خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مولتی کالر و دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس شش سرعه دستی عرضه شده‌اند.

زمان تحویل خودروها در این مرحله حداکثر یک ساله است و از شهریور امسال تا فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود. همچنین قیمت خودروها غیرقطعی است و مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

منتخبان مبلغ پیش پرداخت را علی‌الحساب واریز و الباقی وجه خودرو را پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت نامه دریافت می‌شود. بر اساس اعلام ایران خودرو مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه کم‌تر از پنجاه درصد قیمت فعلی خودرو است. همچنین سود مشارکت و انصراف در این بخشنامه صفر خواهد بود.

متقاضیان از امروز تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ فروردین می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در این طرح ثبت نام نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *