اهمیت آگاهی بخشی در مدیریت مصرف آب

لینک کوتاه

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو گفت: آگاهی بخشی و تبیین مسائل حوزه آب سبب همراهی مردم در مدیریت مصرف می شود.


به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، غلامحسین مقیمی اسفندآبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در دیدار با مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد به نقش روابط عمومی‌ها برای دستیابی به این مهم اشاره کرد و گفت: ما باید از همه ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم در موضوع مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب استفاده کنیم تا مردم به ارزش اقتصادی آب و مشکلات ناشی از کمبود آن پی برده و در انجام برنامه ها همراه ما باشند.

او ضمن قدردانی از عملکرد مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان در تامین آب پایدار و خدمت رسانی به مردم، افزود: بی تردید گذر از بحران ها و چالش ها، همچنین نهادینه کردن باور مدیریت مصرف آب بین آحاد جامعه، حاصل همدلی و همراهی شما بزرگواران بوده است.

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد و تلاشهای کارکنان و مدیر روابط عمومی این شرکت، تسلط، خلاقیت و توانمندی را لازمه فعالان عرصه روابط عمومی بیان کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد، می تواند راهبردی موثر در انعکاس فعالیت ها و افزایش اطمینان و امید در جامعه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *