مدیرکل کمیته امداد استان یزد مطرح کرد:

اعطای ۳۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان در صندوق امداد ولایت

لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۳۸ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه در قالب ۳۲۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۴۰۰ به مددجویان و نیازمندان استان اعطا شده است .

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت  این تسهیلات در قالب کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال، درمان،  مسکن و فرهنگی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان اعطا شده است.

شجاعان با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از توان و ظرفیت حداکثری خیران در اعطای تسهیلات به نیازمندان، گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه از محل وجوه سپرده‌گذاری شده توسط خیران به دو صورت امکان‌پذیر است، در روش اول معرفی نیازمندان به تشخیص خیر سپرده‌گذار صورت می‌پذیرد و در روش دوم، خیر پرداخت وام از محل وجوه اداره شده را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهد.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه هم‌افزایی با خیران سپرده‌گذار در صندوق، علاوه بر گسترش سنت قرض‌الحسنه، کمک به افزایش توان پرداخت وام قرض‌الحسنه باعث هم‌افزایی و پاسخگویی مناسب به رفع مشکلات نیازمندان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن‌های ۴ ‌‏- ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این صندوق در نظر گرفته‌شده است، شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم(عج) قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *