درخواست پروانه تحقیق و توسعه شرکت درایت ورزان نوین کویر یزد؛ گامی بلند به سوی نوآوری

لینک کوتاه

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، ظهر دوشنبه شانزدهم مهر ماه؛ رئیس و معاون اجرائی خانه صمت به همراه دو تن از کارشناسان این تشکل و همچنین نماینده اداره صمت استان، از شرکت “درایت ورزان نوین کویر یزد” بازدید کردند. این بازدید در راستای بررسی زیرساخت‌ها و ارزیابی امکان صدور پروانه تحقیق و توسعه برای این شرکت انجام شد.

▫️همچنین در نشستی با مدیرعامل شرکت؛ به بررسی برنامه‌ها و اهداف استراتژیک شرکت در زمینه تحقیق و توسعه پرداخته شد. شرکت “درایت ورزان نوین کویر یزد” به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در استان، در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های مدیریت و بهبود کیفیت، خدمات ارزیابی فنی، مالی، بازار و عملکرد سیستم‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین در برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری و ارائه مشاوره و مدیریت مالی نقش مؤثری دارد.
▫️رئیس خانه صمت در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت توسعه واحدهای تحقیقاتی و نوآوری در شرکت‌های صنعتی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌های مشترک، شرکت درایت ورزان بتواند به یکی از پیشگامان عرصه تحقیق و توسعه در استان تبدیل شود.

🔹 خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد
📲 Tel | @yazdhim
📲 Insta | https://instagram.com/yazdhim
📲 Web | www.yazdhim.ir

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *