بازدید مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد یزد

لینک کوتاه

مدیرکل پزشکی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر دو روزه به استان یزد امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان شاه ولی و دانشکده پزشکی حضرت علی ابن ابی طالب را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی غفوری پور مدیر کل پزشکی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در سفر دو روزه به یزد، با هدف بررسی و ارزیابی امکانات و ظرفیت‌های موجود در حوزه پزشکی این واحد، از بیمارستان شاه ولی و دانشکده پزشکی حضرت علی ابن ابی طالب بازدید کرد.

غفوری پور با حضور در بیمارستان شاه ولی، ضمن بررسی تجهیزات و خدمات ارائه شده به بیماران، با کادر پزشکی و مسئولان بیمارستان دیدار کرد.
وی با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات درمانی گفت: همکاری و هماهنگی بین فعالان حوزه پزشکی و دانشگاه در بهبود وضع موجود تاثیرگذار است.

مجتبی غفوری پور در ادامه از دانشکده پزشکی علی بن ابوطالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد دیدن و با ظرفیت های پزشکی و پژوهشی آن آشنا شد.
غفوری پور در دیدار با اعضا هیات علمی و دانشجویان دانشکده اظهار کرد: فضای مناسب آموزشی و پژوهشی همان عرصه است که برای تربیت پزشکان متخصص از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برنامه پایانی این سفر جلسه‌ای مشترک با معاون علوم پزشکی، رئیس بیمارستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد که عملکرد این حوزه ها ارزیابی و بررسی شد و بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های دبیرخانه هیات موسس در راستای بهبود شرایط آموزشی و درمانی در واحد یزد تاکید شد.

شایان ذکر است؛ این بازدید در راستای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقاء کیفیت خدمات پزشکی و آموزشی در کشور انجام شد و امید می‌رود نتایج آن به بهبود شرایط موجود و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه منجر گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *