مدیر منطقه دو شهرداری یزد خبر داد:

احداث مجموعه ورزشی ساحلی در بوستان بزرگ شهر با نظارت ملی پوشان ساحلی استان

لینک کوتاه

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از احداث مجموعه ورزشی ساحلی در زمینی به وسعت بالغ بر پنج هزار مترمربع با طراحی و نظارت ملی پوشان ساحلی استان در بوستان بزرگ شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،علیرضا ابویی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از بزرگترین بوستان های شهر یزد با وسعتی بالغ بر ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس که دارای طرح بالادستی مصوب و مورد تأیید شورای اسلامی شهر است، گفت: این بوستان داری ظرفیت لازم در حوزه های فرهنگی، ورزشی، هنری و گردشگری تفریحی است.

وی با اشاره این که در سال های اخیر اقدامات عمرانی خوبی در مجموعه بوستان بزرگ شهر هم در بافت قدیم بوستان و هم در بافت توسعه بوستان انجام شده است، تصریح کرد: یکی از مباحثی که بر اساس مطالعات و نیازسنجی انجام شده در دستور کار شهرداری قرار گرفت، در حوزه ورزشی و تأمین سرانه های ورزشی در این بوستان بود.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد افزود: خوشبختانه در سال جاری و در راستای تأمین سرانه های ورزشی، شاهد اجرا و احداث مجموعه ورزشی ساحلی شامل فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی در زمینی به وسعت بالغ بر پنج هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو شهرداری یزد در این بوستان هستیم.
ابویی دعوت از ملی پوشان فوتبال ساحلی استان برای طراحی و نظارت این طرح را از مزیت های خوب این طرح عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: انشالله با تلاش و همت همکاران مان در منطقه دو شهرداری یزد شاهد بهره برداری از این پروژه در دو ماه آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *