عملیات لوله گذاری هدایت آب های سطحی چهارراه محمود آباد/ سه راهی استقلال در بلوار جمهوری

لینک کوتاه

مدیر منطقه یک شهرداری یزد از اجرای ۶۰۰ متر لوله گذاری در راستای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در چهارراه محمود آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،سید علیرضا رسولی با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع دفع آب‌های سطحی از مسائل عمده رفع خسارات احتمالی و ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب است که این شهرداری با توجه به ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی و وقوع آبگرفتگی در معابر سطح شهر در هنگام بارندگی‌های شدید، با شناسایی نقاط آبگیر سطح شهر اقدامات پیشگیرانه در زمینه دفع و انتقال آب‌های سطحی را با جدیت اجرایی می‌کند.

وی گفت: از اهداف مهم اجرای این پروژه می‌توان به توسعه زیر ساخت‌های شهری، تسهیل در عبور و مرور، ارتقا سطح ایمنی معابر، مدیریت بهنگام بحران در شرایط جوی نامناسب و دفع آب‌های سطحی ایمن‌سازی تردد شهروندان اشاره کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: اجرای عملیات لوله گذاری به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته یکی از مهمترین اهدافی است که مجموعه مدیریت شهری به دنبال آن است تا مشکلات عمده آبگرفتگی‌های سطحی در هنگام بارندگی و تامین آسایش و رفاه شهروندان را در پی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *