تقدیر ازکارکنان انتظامی اهداکننده خون در یزد

لینک کوتاه

مدیر کل انتقال خون استان یزد ضمن تبریک هفته انتظامی، مهربانی، هوشمند بودن و ایثار را از جمله ویژگی های کارکنان انتظامی دانست.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی انتقال خون یزد، مدیر کل انتقال خون یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استانهای برتر کشور است تصریح داشت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترینهای کشور و در پوشش اهدای خون جزو استانهای نسبتاً خوب در بین دیگر استانها هستیم.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی ضمن تبریک هفته انتظامی با اشاره به شعار امسال پلیس خوشمند مردم قانون مدار گفت: کارکنان انتظامی همیشه در صحنه هستند و در حال تلاش برای حفظ آرامش، امنیت و نظم در جامعه که در کنار آن جهت کمک به همنوع خود خون اهدا می کنند.
سردار عباسعلی بهدانی فر، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه هر کیسه خون جان 3 نفر را نجات می دهد گفت: از همه مردم دعوت می کنم اهدای خون را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در برنامه زندگی خود قرار دهند و حامی بیماران نیازمند به خون باشند.
گفتنی است در پایان مراسم از چند نفر از کارکنان انتظامی که بیشترین اهدای خون داشته اند، تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *