فرودگاه بین المللی یزد در صف فرودگاههای برتر در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳
شناسه خبر: 12416
زمان انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ساعت ۱۰:۲۶
نویسنده: مریم هدایتی
به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،طبق اعلام “دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاههاوناوبری هوایی ایران” و بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه بین المللی یزد در بخش های ” دسترسی مسافران به فرودگاه و استقرار غرفه های فروشگاهی رتبه دوم کشور و در بخش های” نحوه برخورد کارکنان، انتظار حداقلی جهت پذیرش و دسترسی مسافران به آب آشامیدنی در رتبه سوم فرودگاههای کشور قرار گرفته است.
▫لازم به ذکر است “طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی” از ابتدای فروردین تا انتهای شهریور ماه ۱۴۰۳ اجرا شده است که مجموع بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاههای منتخب کشور بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده است.
https://www.tolooeyazd.ir/?p=12416