فرودگاه بین المللی یزد در صف فرودگاه‌های برتر در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳

لینک کوتاه

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،طبق اعلام “دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌هاوناوبری هوایی ایران” و بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه بین المللی یزد در بخش های ” دسترسی مسافران به فرودگاه و استقرار غرفه های فروشگاهی رتبه دوم کشور و در بخش های” نحوه برخورد کارکنان، انتظار حداقلی جهت پذیرش و دسترسی مسافران به آب آشامیدنی در رتبه سوم فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است.

▫لازم به ذکر است “طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی” از ابتدای فروردین تا انتهای شهریور ماه ۱۴۰۳ اجرا شده است که مجموع بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاههای منتخب کشور بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *