تقدیر ۱۱۵ از ۱۲۵

 دیدار پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی تفت با پرسنل آتش نشانی تفت در روز ملی آتش نشانی

لینک کوتاه

جمعی از پرسنل مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی شهر تفت با حضور در پایگاه آتش نشانی تفت ، به کارکنان این مجموعه ابراز ارادت نموده و به خاطر زحماتشان در کنترل بحران ها ( خصوصا آتش سوزی ) ابراز ارادت نموده و با تقدیم شاخه گل به پرسنل آتش نشانی ، از همکاری‌های مشترک این سازمان با پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ تقدیر نمودند .

▪️ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت در این دیدار ، با اعلام اینکه کارکنان آتش نشانی عضوی از دستگاه های خدمت رسان در حوزه سلامتی مردم هستند ، گفت : در بسیاری از ماموریت‌ها کارکنان محترم آتش نشانی دوشادوش پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی حضور دارند و امدادرسان مردم هستند.

▪️ دکتر سید محمود واعظ‌پور از مجموعه هلال احمر ، آتش نشانی ، شهرداری ، نیروی انتظامی و پلیس ، بعنوان دستگاه‌های یاری رسان به مردم در زمان تهدید سلامتی یاد کرد و اظهار داشت که لازم است تا جلسات آموزشی مشترکی نیز بین این دو سازمان برگزار گردد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *