آمادگی ناوگان حمل و نقل همگانی یزد برای شروع سال تحصیلی/ «یزدمن» راهنمای استفاده از ناوگان

لینک کوتاه

رئیس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری یزد از آمادگی ناوگان حمل و نقل همگانی یزد در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان در آستانه شروع سال تحصیلی به ویژه برای دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،۹ مهدی فعالی اعلام کرد: ۱۹ دستگاه شامل ۱۴ دستگاه مینی بوس و ۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل همگانی یزد اضافه خواهد شد که امیدواریم با این اتفاق زمان انتظار در ایستگاه ها کمتر شود اما به طور متوسط زمان انتظار در ایستگاه ها ۸ دقیقه است.

وی با اشاره به نوسازی صورت گرفته در سال‌های اخیر و کاهش عمر ناوگان حمل و نقل شهر یزد تصریح کرد: هم اکنون ۱۰۰ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال است در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است و این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر بیشتر باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از مدیریت زمان انتظار در ایستگاه ها با راه اندازی سامانه یزد من خبر داد و افزود: شهرندان می توانند با استفاده از اپلیکیشن «یزد من» درباره سرویس دهی ناوگان حمل ونقل همگانی یزد اطلاعات خوبی کسب کنند.

فعالی تاکید کرد: همشهریان می توانند با مراجعه به اپلیکیشن یزدمن در قسمت اتومن زمان رسیدن اتوبوس رو مشاهده کنند.

وی همچنین از رایگان شدن خدمات ناوگان اتوبوس شهر یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی در هفته اول مهر خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *