معاونت علوم مهارتی و کارآفرینی سازمان مرکزی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار کرد:

برگزاری دوره اجرایی _کارگاهی پرورش منتور درس کارآفرینی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی

لینک کوتاه

تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد واحد یزد و تهران مرکز دوره اجرایی و کارگاهی پرورش منتور در حوزه کارآفرینی را در تاریخ ۲۴ و ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، دوره اجرایی- کارگاهی پرورش منتور درس کارآفرینی با حضور دکتر نادی، معاون علوم تربیتی و دکتر نریمانی راد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز و دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مدیران و مسئولین سازمان مرکزی در واحد تهران مرکز شروع به کار کرد.

دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری در افتتاحیه این دوره به اهمیت پرورش منتورهای کارآفرینی و لزوم تعمیق و عملیاتی کردن مفاهیم و آموزش های کارآفرینی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و به شرح برنامه های این رویداد پرداخت.

دکتر دهقانی اشکذری افزود: با برگزاری چنین دوره‌هایی، دانشگاه آزاد اسلامی درصدد است تا آشنایی دانشجویان و اعضای هیئت علمی با مفهوم کارآفرینی و ایجاد محیط‌های خلاقانه و نوآورانه را تسهیل کند و به رشد و شکوفایی ایده‌های جدید کمک نماید.

شایان ذکر است؛ این دوره با حضور ۱۶۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب ۲۴ تیم برگزار شد. شرکت‌کنندگان با مبانی و مفاهیم کلیدی کارآفرینی آشنا شده و با تکمیل بوم‌ ناب ایده های استارت آپی خود به آموزش های خود جنبه عملیاتی و یادگیری عمیق دادند و در روز پایانی این‌دوره، تیم‌ها به تشریح و ارائه بوم‌های ناب تدوین شده خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *