سمینار نقش سلامت زنان در جوانی جمعیت با حضور بانوان بسیجی استان

لینک کوتاه

سمینار نقش سلامت زنان در جوانی جمعیت با حضور بانوان بسیجی استان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، دکتر فهیمه سادات آقایی، مسئول بسیج خواهران پایگاه شهید بهشتی در حاشیه برگزاری سمینار تخصصی سلامت زنان با اشاره به اینکه زن ، محور سلامت خانواده و نقش آن را نمی توان نادیده گرفت ، افزود : بسیج با رویکرد افزایش سلامت خانواده های ایرانی به ویژه سلامت زنان در آموزش و فرهنگ سازی وارد عمل شده و این سمینار با هدف ترویج شیوه زندگی سالم و تاثیر سلامت زنان در جوانی جمعیت برگزار شده است.
🔹 وی با اشاره به اینکه بیماری های زنان به ویژه سرطان ها به دلیل آداب زندگی مدرن رو به فزونی است ، خاطرنشان کرد : پیشگیری از بیماری های شایع در حوزه زنان ، شناخت بیماری های آنان ، تاکید بر باروری و شناخت مشکلات تک فرزندی و تشویق به فرزند آوری از دیگر مطالب بیان شده در این سمینار بود .
🔹 این مسئول اظهار امیدواری کرد : با رویکرد سالیان اخیر بسیج در ترویج فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی و علاقمندی بانوان بسیجی به یادگیری مطالب آن باعث شود تا جامعه ای با نشاط تر و سالم تری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *