فیبر نوری مخابرات منطقه یزد به شهرک اندیشه غدیر می رسد

لینک کوتاه

به منظور تامین ارتباطات مخابراتی در شهرک اندیشه غدیر، فرمانده سپاه الغدیر استان در نشستی با مدیر مخابرات منطقه یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فیبرنوری در استان افزود: توسعه فیبرنوری از اولویت‌هایی است که در چند سال اخیر از سوی شرکت مخابرات ایران مورد اهتمام و پیگیری قرار گرفته و مخابرات منطقه نیز بر اهمیت این موضوع در استان تاکید دارد.

وی در ادامه آمادگی لازم مخابرات منطقه به ارائه ی خدمات تلفن ثابت ، اینترنت و اجرای پروژه فیبرنوری در این شهرک را اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ده هزار 542 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و بیش از نیمی از این مشترکان از اینترنت پر سرعت تانوما استفاده می کنند.

در این نشست سردار زارع کمالی فزمانده سپاه الغدیر استان ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب مخابرات در استان قول تعامل و همکاری های لازم را در خصوص اجرای این پروژه در شهرک اندبشه غدیر را داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *