ساخت ۱۲ پُل عابر پیاده با مشارکت بخش خصوصی در یزد

لینک کوتاه

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از ساخت و نصب تعداد ۱۲ پُل عابر پیاده غیرمکانیزه با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد؛محمد رضا نیکونژاد اظهار کرد: پروژه ساخت و نصب پُل عابر پیاده غیرمکانیزه با هدف تسهیل تردد عابرین پیاده و کاهش تصادفات رانندگی با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است که اولین پُل عابر پیاده در ورودی میدان امام علی(ع) به خیابان جانباز نصب شد.
وی افزود: با توجه به تردد عابرین پیاده در نقاط حادثه خیز شهر (طبق اعلام مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد) و لزوم ارتقای ایمنی شهروندان، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد اقدام به برگزاری فراخوان ساخت و نصب پُل عابر پیاده غیرمکانیزه در ۱۲ نقطه پرتردد شهر با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال نموده است.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد اظهار کرد: این پُل‌ها که به صورت غیرمکانیزه طراحی شده‌اند، علاوه بر تسهیل تردد عابر پیاده، به کاهش تصادفات رانندگی و بهبود وضعیت ترافیکی شهر نیز کمک خواهد کرد.
نیکونژاد اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه بتوانیم گامی مهم در جهت افزایش ایمنی شهروندان و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *