تیم منتخب کارگران استان یزد مقام سوم مسابقات شطرنج کارگران کشور را به ارمغان آورد

لینک کوتاه

مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور در دو بخش استاندارد تیمی و برق آسای انفرادی برگزار و تیم یزد بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: حامد کدخداپور مسول اعزام تیمهای کارگری استان به مسابقات کشوری، ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان سیرجان و با حمایت شرکت جهان فولاد در محل دهکده گردشگری گهرپار‌ک سیرجان به مدت دو روز برگزار و با معرفی نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به آمادگی بالای شرکت کنندگان در این مسابقات، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۸ تیم حضور داشتند؛ یزد در کنار کرمان، تهران، هرمزگان، مرکزی، خراسان جنوبی، فارس و البرز تیمهای حاضر در این مسابقات را تشکیل دادند.
کدخداپور عملکرد ورزشکاران کارگر یزدی در این مسابقات را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: در این مسابقات بازیکنان باتجربه ای همچون محسن صمصامی، محمدرضا تفکری، یاسر کافی، علی خانی و مهدی سلیمی برای یزد مسابقه دادند که می توان گفت عملکرد مناسبی داشتند.
مسئول اعزام تیمها به مسابقات قهرمانی کارگران کشور تصریح کرد: تیم کارگران استان یزد با کسب ۲ مقام دومی و یک مقام سومی در مجموع موفق شد مقام سوم تیمی این مسابقات را بدست آورد؛ محسن صمصامی و محمدرضا تفکری مدال نقره و محمد مهدی سلیمی مدال برنز را در بخش انفرادی کسب کردند.
این مسابقات با قهرمانی تهران، نایب قهرمانی هرمزگان و مقام سومی یزد به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *