یزدی ها برای دریافت برنامه احتمالی خاموشی ها به سامانه (برق من) مراجعه کنند

لینک کوتاه

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد : شهروندان برای دریافت برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار به برنامه کاربردی برق من مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق یزد،مهندس سیدمهدی حسینی پور با اشاره به اینکه کاهش نسبی دما در این روزها می تواند مشارکت مردم در کاهش مصرف را به دنبال داشته باشد و از خاموشی احتمالی ناشی از خرابی تجهیزات یا برنامه مدیریت اضطراری بار جلوگیری کند ، گفت : خادمین مردم در صنعت برق نیازمند یاری همگانی برای عبور موفق از پیک بار تابستان هستند.
🔹 وی اشاره کرد : برنامه کاربردی برق من ، بهترین فضا برای دریافت برنامه مدیریت اضطراری بار به صورت احتمالی است و شهروندان برای اطلاع فقط به این نرم افزار مراجعه کنند.
🔹 این مسئول خاطرنشان کرد : اعلام برنامه روزانه تا خروج از شرایط حساس پیک بار از طریق همین برنامه موثق است که درصورت همکاری مشترکین اعمال نمی شود و این برنامه احتمالی قطع برق و زمان آن برای هر منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *