یک فوتی و یک مصدوم در حادثه واژگونی خودرو سواری پژو 405 در محور مهریز به مروست

لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی خودرو سواری 405 در محور مهریز به مروست با یک فوتی و یک مصدوم خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : بنا به اطلاع گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC ) مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در ساعت 17:36 امروز در کیلومتر 50 محور مروست به مهریز که 1 نفر فوتی و یک مصدوم در پی داشت بلافاصله تیم امداد و نجات جاده ای تنگ چنار مهریز به محل حادثه اعزام شدند .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای تنگ چنار مهریز پس از اعلام در محل حادثه حضور یافته و همراه باعوامل امدادی اورژانس مشغول به امدادرسانی شدند.
عشقی افزود : یک فوتی این حادثه توسط نجاتگران هلال احمر بوسیله ست نجات رهاسازی و یک مصدوم نیز پس از اقدامات درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.
وی یادآور شد: شماره تماس 112 هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *