فیبر نوری مخابرات منطقه یزد به مجتمع تجاری کویتیها رسید

لینک کوتاه

در ادامه توسعه ی طرح نجما در استان یزد، پروژه فیبرنوری مجتمع تجاری کویتیهای یزد،اجرا و آماده مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی،زارع مدیر مخابرات منطقه یزد، در بازدید از اجرای این پروژه با اشاره به نقش مخابرات منطقه در توسعه ی کسب و کارها اظهار داشت: زیرساخت های مخابراتی، با کسب و کار مردم گره خورده است و تقویت و حمایت از کسب و کارها را موجب شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد دیجیتال و رونق تولید می شود.

وی افزود: همکاری و تعاملات سازنده سازمان ها و مسئولان، اثرات چشمگیری در تسریع عملیات ها و پروژه های مخابراتی در زمینه توسعه فیبرنوری دارد.
این مقام مسئول استان در پایان گسترش زیرساخت های مخابراتی به روز از جمله فیبر نوری که مخابرات با جدیت در استان در حال اجرای آن است را عامل رونق دانست و ابراز امیدواری که کرد که با حمایت کسب و کارها،رشد اقتصادی استان را شاهد باشیم .

لازم به ذکر است با راه اندازی زیرساخت فیبر نوری توسط مخابرات در مجتمع تجاری کویتیها که در مرکز شهرستان یزد فعال است ، تمام واحدهای تجاری آن می توانند از سرویس FTTH بهره مند شده و از مزایای آن استفاده نمایند .
🔹روابط عمومی مخابرات منطقه یزد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *