آغاز پویش ملی “هزار ویلچر در مسیر عاشقی” در هلال احمر یزد

لینک کوتاه

پویش ملی "هزار ویلچر در مسیر عاشقی" در این استان با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء (ع) آغاز شد، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در مسیــر عاشقی زائران هم ندا شوند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جـمعیت هلال احمر طرح هزار ویلچر در مسیر عاشقی را با هــدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء(ع) ، حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع) ، حضرت مــعصومه و دیگر اماکن متبرکه در سطح کشــور اجرا کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان یزد می‌توانند با مشارکت در خرید این ویلچر‌ها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹868645 و شناسه 302۰۱۴۰3541010347417777742۴۸۵۱ به‌ نام جمعیت هلال‌احمر یزد، واریز کنند.
عشقی اهداف تامین ویلچرها را خدمت رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه های بشردوستانه، خدمت رسانی به زائران اماکن متبرکه برشمرد.
وی بیان کرد : علاوه بر این علاقمندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی از ۱۵ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: ویلچر های اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت می شود و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *