دهقانی اشکذری:

اربعین ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی است

لینک کوتاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم بدرقه کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین امام حسین گفت: دانشگاه حمایت‌های مادی و معنوی برای استفاده دانشجویان از این ظرفیت عظیم تربیتی و معرفتی به عمل آورده است.

به گزارش  پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم بدرقه کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین، این پیاده روی را ظرفیت عظیمی در حوزه تربیتی و معرفتی دانست و اذعان کرد: ۱۲۰ نفر از دانشجویان شامل ۸۰ نفر خواهر و ۴۰ نفر برادر به همراه مسئولین دانشگاه در قالب ۳ دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام می شوند.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد حمایت‌های مادی در قالب تسهیلات بانکی و اتوبوس رایگان از مرز یزد به پایانه مرزی چذابه و بالعکس برای دانشجویان فراهم کرده است. و و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد و اساتید معارف دانشگاه این کاروان را همراهی می کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: در این مسیر همچنان که جسم آنان به حرم امام حسین(ع) نزدیک می شود، روح و افکارشان نیز پیوند با حضرت برقرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *