مسابقات کیوکوشین کاراته کارگران استان یزد برگزار شد

لینک کوتاه

اولین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین "کنپو کای کان" ویژه کارگران و فرزندان کارگران استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: محمدحسین کرمی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات با اشاره به حضور قریب به 220 کاراته کا در این رقابتها، گفت: اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کارگران استان در سبک کیوکوشین کنپو کای کان با استقبال مناسب کاراته کاهای یزدی از این رقابتها برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

کرمی هدف اصلی برگزاری مسابقات را ایجاد شور، نشاط و انگیزه میان قشر زحمتکش کارگری استان اعلام کرد و افزود: کارگران زیادی، در کنار تلاش برای کسب روزی حلال، به ورزش کردن خود و خانواده شان نیز اهمیت می دهند؛ برگزاری اینگونه مسابقات انگیزه بیشتر و توجه بیش از پیش کارگران به ورزش را فراهم می کند.

وی از همراهی مجموعه ورزشی کارگران و کلیه دست اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر و خاطر نشان کرد: در این مسابقات ورزشکارانی از باشگاه های کارگران، زهیر، راز، غدیر، شهدا، خانه قدرت، برتر، فایتر، تکاوران، رزمیران، کیان میبد، سورنا میبد، عارف میبد، ذوالفقار مهریز و شکیب مهریز با هم به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات برتر با لوح و مدال تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *