نظارت بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری یزد هوشمند می شود

لینک کوتاه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از تولید سامانه ای جهت نظارت بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری شهرداری یزد توسط کارشناسان اداره نرم افزار سازمان فاوا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد؛ علیرضا سرسنگی گفت: با توجه گستردگی حجم فعالیت خدمات شهری و همچنین هزینه بالای شهرداری‌ها در این حوزه به ویژه در بخش تنظیف معابر و جمع‌آوری زباله، ضرورت فراوانی بر نظارت بر حسن انجام این وظیفه توسط پیمانکاران مربوطه از طرف شهرداری وجود دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور با رویکرد تحقق شهر الکترونیک و با هدف بهره گیری از زیرساخت فناوری اطلاعات و دانش IT در مدیریت شهری و نظارت دقیق و بهینه، سامانه جامع و یکپارچه نظارت بر پیمانکاران خدمات شهری بر اساس نیازها و فرآیندهای خدمات شهری کلان شهرها و مبتنی بر آخرین دفترچه فهرست بهای خدمات شهری سازمان مدیریت طراحی و تولید گردیده و در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد با بیان این که علاوه بر حوزه نظارت، این نرم‌افزار قابلیت اخذ لایه های مرتبط با خدمات شهری از سامانه مدیریت اطلاعات مکانی شهرداری یزد را نیز دارد، افزود: در نسخه وب این امکان فراهم شده است تا گزارش مدیریتی در اختیار مدیران مربوطه قرار بگیرد و از طریق آن بتوانند به صورت هفتگی و ماهانه مقدار جرایم رخ داده در مناطق را احصا کنند. همچنین در نسخه موبایلی، امکان نظارت بر عملکرد پیمانکاران، ارزیابی عملکرد و اطلاعات روزانه نیز به صورت لحظه‌ای برای مدیران فراهم خواهد شد. در نسخه ادمین این سامانه نیز سطح دسترسی‌ها در هر حوزه‌ای کنترل و مدیریت می‌شود.

سرسنگی در پایان با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه فرایندهای نظارت احصا شده و با پیاده‌سازی آن یک دید دقیق‌تر از روند کار پیمانکاران ایجاد می‌شود، گفت: راه اندازی این سیستم در مناطق شهرداری می تواند مسبب توسعه خدمات الکترونیکی در معاونت محیط زیست و خدمات شهری گردیده و امکان کنترل دقیق تری بر نحوه جمع آوری زباله و پسماند را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *