پس از کش و قوس فراوان؛

احداث بوستان خیابان طلوع در محله قاسم آباد آغاز شد

لینک کوتاه

شهردار یزد با اشاره به احداث و بهره برداری بلوار آیت الله ابوترابی به عنوان یکی از طرح های معطل مانده از سالیان گذشته با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری در محدوده محله قاسم آباد، گفت: یکی دیگر از مشکلات این محله به ویژه در خیابان طلوع با وجود جمعیت زیاد ساکن در این محدوده، عدم وجود بوستان و فضای سبز ...

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،ابوالقاسم محی الدینی با بیان این که در محله قاسم آباد و خیابان طلوع زمین بزرگی وجود دارد که در سال های گذشته به نام فرودگاه قدیم معروف بوده و در تصرف راه آهن قرار داشت، افزود: در سفر دوم هیات محترم دولت در دولت سیزدهم به یزد، مصوبه ای گذرانده شد مبنی بر اینکه که از مجموعه زمین هایی که در آنجا قرار دارد، بخشی از آن در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته و تقریباً ۱۵ هزار متر مربع آن برای احداث بوستان در اختیار شهرداری قرار داده شود.

وی با عنوان این که احداث بوستان در این محله سال ها مورد درخواست مردم و اهالی بود، گفت: خوشبختانه پس از کش و قوس های فراوان و مباحثی که بین راه آهن و شهرداری بود، با پیگیری های شورای اسلامی شهر و شهرداری و دستور استاندار محترم جلسه ای برگزار شد و با صورتجلسه ای که با حضور نماینده دادستان محترم و استاندار محترم تنظیم شد، نهایتاً شهرداری دیوار این زمین را جابجا کرد و ۱۵ هزار متر مربع از آن برای احداث بوستان آزاد شد.

شهردار یزد آماده کردن طرح بوستان را گام بعدی پس از آزادسازی زمین عنوان کرد و گفت: در این زمین قسمتی مشجر نیز وجود دارد و در صورتجلسه آمده که از قسمتی این زمین جدا شود که بَرِ خیابان طلوع باشد و درخت هم داشته باشه که این اتفاق هم افتاده است.

محی الدینی اظهار امیدواری کرد: انشاالله احداث، تکمیل و گُلکاری این بوستان در برنامه اجرایی سال جاری شهرداری قرار گرفته و سعی می شود با در نظرگرفتن فصل مناسب برای احداث فضای سبز، تا اوایل سال آینده، این بوستان به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *