فاز اول پیاده روسازی خیابان نقیب زاده با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در مراحل پایانی

لینک کوتاه

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی منطقه بافت تاریخی شهرداری، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اعلام این خبر گفت: فاز اول پیاده روسازی خیابان نقیب زاده از سمت بلوار منتظر قائم تا تقاطع مسجد رسولیان با پیشرفت ۹۰ درصد در روزهای پایانی قرار دارد.
🔸علیرضا نقوی افزود: این طرح شامل ۱۰۰۰ متر پیاده روسازی و اجرای سنگ جدول است که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در حال اجراست و با پیشرفت ۹۰ درصد طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.
🔸مدیر منطقه بافت تاریخی با اشاره به آزادسازی های این مسیر گفت: خیابان شهید نقیب زاده از پروژه های بر زمین مانده سالیان گذشته بود که با اهتمام مدیریت شهری در دوره ششم اکثر پلاک ها تا تقاطع مسجد رسولیان انجام شد و امیدواریم با تملک باقیمانده پلاک ها تا پایان سال شاهد افتتاح کامل این گذر باشیم.
🔸نقوی ادامه داد: از اهمیت این پروژه می‌توان به موازی بودن آن‌‌ با خیابان آیت‌الله طالقانی اشاره کرد که بخشی از بار ترافیکی آن در این خیابان بارگزاری خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *