طرح توانمندسازی مبلغان عفاف و حجاب در یزد برگزار می شود

لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: دوره مقدماتی «طرح ملی طوبی» که تقویت فعالان فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف را به دنبال دارد در روز پنج شنبه 11 مرداد برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوعی در به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد احسان عابدی افزود :طرح طوبی به عنوان طرح و برنامه ای مرجع در حوزه آموزش و توانمندسازی بانوان برای اقناع هوشمندانه، آمیخته با هنر و ادبیات مناسب در موضوع عفاف و حجاب است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه اظهار کرد: دغدغه مندان عرصه عفاف و حجاب، توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و روش های نوین فعالیت های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و برگزاری چالش را در این جلسات پی می‌گیرند.
عابدی اظهار داشت: در ترویج پوشش عفیفانه، بیش از هرچیز رفتار مناسب و اقناع فکری مهم است و وظیفه اصلی ما در حوزه فرهنگ مشخص است.
وی اضافه کرد: برنامه مرجع و ملی آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه (طرح ملی طوبی) با حضور اساتید برجسته کشوری محمدحسن وزیری؛ مدیر موسسه خیبر و نعیمه اسلاملو؛ پژوهشگر، نویسنده برتر حوزه حجاب، فعال کشوری حوزه زن و خانواده برگزار می شود.
گفتنی است، این طرح ویژه بانوان، درروز پنج شنبه 11 مرداد 1403 درمدینه العلم کاظمیه واقع در بلوار مدرس، برگزار و برای پذیرفته‌شدگان درآزمون‌های علمی و عملی گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

🔰 @Farhang_yazd

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *