آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و جدول گذاری بلوار امام محمد باقر(ع)

لینک کوتاه

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و جدول گذاری بلوار امام‌ محمدباقر(ع) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد علیرضا ابویی؛مدیر منطقه دو شهرداری یزد اظهار داشت: در اجرای این پروژه که از سال گذشته تملک و آزادسازی مسیر شتاب بیشتری به خود گرفت، سطح عملیات اجرایی آزادسازی شده به مساحت تقریبی ۱۸۰۰۰ مترمربع در اختیار پیمانکار جهت عملیات اجرایی زیرسازی و جدول گذاری مسیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این بلوار که از طرح های زمین مانده گذشته بود با اهتمام این دوره مدیریت شهری و توجه شهرداری منطقه دو در دستور کار سال جاری قرار گرفت و با اجرای آن می توان شاهد کاهش گره ترافیکی و سهولت تردد خیابان آیت الله کاشانی خواهیم بود.

مدبر منطقه شهرداری یزد اظهار امیداری کرد: در سایه تدوام حمایت ویژه شهردار یزد و همچنین همکاری مالکین باقیمانده پلاکات در مسیر طرح جهت توافق و آزادسازی شاهد بهره برداری پروژه در اوخر سال جاری باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *