صدرنشینی تیم جواهری مهرکیش در دور رفت لیگ برتر دارت کارگران کشور/ دور برگشت به میزبانی یزد برگزار می شود

لینک کوتاه

تیم جواهری مهرکیش مدافع عنوانی قهرمانی، دور رفت دومین دوره لیگ برتر کارگران کشور را نیز با صدرنشینی به پایان رساند.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: حمیدرضا مهرکیش ضمن اعلام این خبر گفت: دومین دوره لیگ برتر دارت بانوان کارگر کشور به همت هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی و با حضور ۲۲ تیم برگزار شد.

رئیس انجمن دارت کارگران استان یزد افزود: تیم ها در دو گروه ۱۱ تیمی با هم به رقابت پرداختند و در پایان جواهری مهرکیش یزد موفق شد با کسب ۹ برد و جمع آوری ۱۸ امتیاز عنوان صدرنشین گروه یک را به خود اختصاص دهد.

وی از سطح کیفی مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: اغلب تیمها نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده بودند و خدا روشکر بانوان یزدی با توجه به تمرینات منظمی که در طول سال برگزار می کنند، در دور رفت خوش درخشیدند.

مهرکیش از میزبانی دور برگشت این مسابقات در یزد خبر داد و اظهار کرد: صحبت های خوبی در خصوص برگزاری دور برگشت لیگ برتر دارت آقایان و بانوان کشور به میزبانی یزد انجام دادیم؛ این مسابقات در آذرماه برگزار می شود.

تیم بانوان جواهری مهرکیش یزد شانس این را دارد دور برگشت در خانه حداکثر امتیازات را کسب کند و برای دومین دوره پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات را به نام یزد ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *