همکاری مخابرات یزد در متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118
با توجه به ضرورت به روز رسانی و متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118، این پروژه در 31 منطقه کشور با همکاری مخابرات یزد و چند استان دیگر اجرایی شد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در پی درخواست معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در خصوص متمرکز سازی سامانه 118 ، این سامانه با هدف ایجاد سرویس جستجوی مشاغل در سایت”مخابرات من”، مدیریت یکپارچه مشاغل 118، افزایش رضایت مشتریان و کمک به افزایش توان بازاریابی مشاغل، توسط معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران و همکاری استان های یزد، همدان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و تهران پیاده سازی و اجرایی گردید.
گفتنی است این پروژه از دی ماه سال 98 از استان یزد به عنوان اولین استان آغاز و در بهمن 1400 در همه مناطق کشور اجرا و به پایان رسید.
شایان ذکر است کمیلی زاده معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران در نامه ای از زحمات آقایان علیرضا دهقان نایینی، سید حسین ابریشم و حسین عنایت الهی در راه اندازی این سامانه تشکر و قدردانی کرد