همکاری مخابرات یزد در متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118

لینک کوتاه

با توجه به ضرورت به روز رسانی و متمرکز سازی سامانه پاسخگویی 118، این پروژه در 31 منطقه کشور با همکاری مخابرات یزد و چند استان دیگر اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در پی درخواست معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در خصوص متمرکز سازی سامانه 118 ، این سامانه با هدف ایجاد سرویس جستجوی مشاغل در سایت”مخابرات من”، مدیریت یکپارچه مشاغل 118، افزایش رضایت مشتریان و کمک به افزایش توان بازاریابی مشاغل، توسط معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران و همکاری استان های یزد، همدان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و تهران پیاده سازی و اجرایی گردید.

گفتنی است این پروژه از دی ماه سال 98 از استان یزد به عنوان اولین استان آغاز و در بهمن 1400 در همه مناطق کشور اجرا و به پایان رسید.

شایان ذکر است کمیلی زاده معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران در نامه ای از زحمات آقایان علیرضا دهقان نایینی، سید حسین ابریشم و حسین عنایت الهی در راه اندازی این سامانه تشکر و قدردانی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *