معرفی مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد

لینک کوتاه

انجام خدمات فنی و مهندسی در زمینه های نفت گاز و پتروشیمی، طراحی و ساخت قطعات یدکی در صنایع نفت گاز پتروشیمی حفاری و فولاد، ساخت تجهیزات انتقال قدرت چرخ دنده ها چرخ زنجیر پولی، کوپلینگ و خدمات مشاوره ایی از جمله خدمات مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد؛ به نقل از تجهیز نیوز؛ به منظور کمک به گسترش تولید کالاها و خدمات رقابت پذیر در عرصه های نوین و پیشتاز فناوری و بهبود بهره وری صنایع نفت گاز و پتروشیمی شرکت تجهیز صنعت نگین پاسارگاد به عنوان نخستین مرکز تحقیقاتی در زمینه ماشین آلات و تجهیزات نفت و گاز، پس از بررسی کارشناسی و کسب امتیازات لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر عامل این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به وجود صنایع و شرکت های مختلف فعال در حوزه نفت گاز و پتروشیمی در استان خوزستان میتوان با افزایش کمی و کیفی آموزش ها، کالای با کیفیت و با قدرت رقابت پذیری بالاتری تولید کرد .
طاهرزاده موسویان با اشاره به این‌که صنعت نفت مؤثرترین و بزرگ‌ترین صنعت فعال در ایران است، تصریح کرد: این صنعت از حیث اقتصادی، سیاسی و امنیت ملی در کشور جایگاه ویژه‎ای دارد و در حوزه تأمین تجهیزات مورد نیاز این صنعت در بخش بالادستی، تحقیق و توسعه با همکاری سازندگان اجتناب‎ناپذیر است.
وی ادامه داد: کاهش هزینه های صنعت نفت به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور، انتقال و توسعه فناوری، رفع نیازهای فوری و ضروری صنعت نفت با شرایط مطلوب حتی در شرایط تحریم، رشد درون‌زای اقتصاد ملی و توسعه بازارهای صادراتی، از دلایل اصلی اهمیت توسعه صنعت ساخت داخل تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت کشور است.

  • مهندس طاهرزاده موسویان خاطرنشان ساخت: بر این اساس مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد جهت تقویت صنایع فعال در حوزه نفت گاز و پتروشیمی از تمامی شرکت ها و صنایع فعال در این حوزه دعوت مینماید تا با عضویت در این مرکز ضمن ارتقای توان علمی و پژوهشی خود نسبت به توسعه دیگر صنایع نیز گام موثری برداشته تا در آینده ای نه چندان دور در تمامی زمینه های ساخت و تولید قطعات و تجهیزات صنعتی در صنایع نفت گاز و پتروشیمی به خودکفایی برسیم.
    مهندس طاهرزاده در پایان خدمات این شرکت را به شرح ذیل اعلام کرد :
    ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه مدیریت و بهبود کیفیت
    ارئه خدمات فروش و بازاریابی
    ارائه خدمات تبلیغات و برند سازی
    انجام خدمات فنی و مهندسی در زمینه های نفت گاز و پتروشیمی
    طراحی و ساخت قطعات یدکی در صنایع نفت گاز پتروشیمی حفاری و فولاد
    ساخت تجهیزات انتقال قدرت چرخ دنده ها چرخ زنجیر پولی، کوپلینگ و …
    طراحی و ساخت و تعمیر انواع گیربکس های ساده و پیچیده
    طراحی و ساخت انواع قطعات استاندارد شامل پیچ، مهره، فنر، خار و …
    خدمات مشاوره ای در زمینه ساخت قطعات صنعتی بر اساس نیاز مشتری
    خدمات مشاوره و صدور انواع استاندارد و ایزو
    خدمات آموزشی و پژوهشی و برگزاری همایش ها و سمینار های علمی و تخصصی در حوزه های فنی و مهندسی و مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *